YOUR INTERNET EXPLORER IS NO LONGER SUPPORTED

You are using an old version of .
To improve your experience using our website, we strongly recommend to update your browser to its latest version or download one of the following browsers:

Google Chrome (recommended): Download here
Mozilla Firefox: Download here
Microsoft Edge: Only available with Windows 10
Microsoft Internet Explorer (IE9+): Only available with Windows Vista and upwards

MOBILLÅN

Hvad skal du overveje ved mobillån?

MOBILLÅN - PROCESSEN

Hos LendOn er mobillån simpelt, men vi mener alligevel, at det er vigtigt, at du får det fulde overblik. Hele vores låneproces er strømlinet, så det er så nemt for dig som muligt. Herunder har vi samlet de 5 trin, som du skal gennem, når du foretager et mobillån hos os:

1. Bestem beløb

Du skal beslutte, hvor stort et beløb du har behov for at låne. Hvis din låneansøgning godkendes, er det dette beløb, der overføres til din konto. Vi trækker ingen gebyrer eller afgifter fra, når du foretager et mobillån hos os.

2. Dine oplysninger

For at kunne behandle din låneansøgning, skal vi bruge nogle få oplysninger fra dig. Det gælder f.eks. CPR-nummer, e-mail adresse, mobilnummer, bankoplysninger og dine månedlige lønudbetalinger. Du kan derfor med fordel have disse oplysninger klar, når du skal foretage låneansøgningen.

3. Bekræft med NemID

Når du har indtastet dine oplysninger, skal du bekræfte ansøgningen af mobillånet med dit NemID. På den måde kan vi indhente de sidste oplysninger, så vi kan kreditvurdere dig. Du skal bare anvende det samme NemID, som du plejer at bruge til E-boks eller netbank.

4. Valg af betalingskort

Du skal vælge dit betalingskort i forbindelse med mobillånet, så du kan sikre dig, at du ikke glemmer at betale renter på dit lån. På den måde undgår du dyre rykkere og har konstant overblik over dit mobillån. Derudover foretages betalingerne automatisk, så du slipper for besværet ved at skulle betale manuelt hver måned.

5. Afvent svar

Tillykke! Du har nu fuldført din ansøgning til mobillån, og du vil inden for kort til få et opkald fra vores kundeservice, som vil fortælle dig, om du er blevet godkendt til det ansøgte lån.

Blev du godkendt?

Hvis du er blevet godkendt efter at have fulgt de ovenstående 5 trin, betyder det, at vi har godkendt dit mobillån. Dit lånebeløb vil inden for kort tid indsættes på din angivne konto. Hvis din ansøgning af mobillån er foretaget inden for vores åbningstid, har du pengene på din konto inden tre timer. Hvis din ansøgning er foretaget uden for vores åbningstid, kan du forvente, at pengene indsættes på din konto inden for en hverdag.

Blev du ikke godkendt?

Hvis du ikke er blevet godkendt til dit mobillån betyder det, at vi desværre ikke kan tilbyde dig et mobillån på nuværende tidspunkt. Der kan være et flertal af årsager til, at du ikke har fået lånet godkendt. Hvis du f.eks. er registreret i RKI, har vi en politik om, at vi ikke kan låne penge til dig. Det kan også være andre forhold i din låneansøgning, som gør, at vi ikke har anset dig som kreditværdig til det lånebeløb, som du har valgt.

LendOn.dk drives af Creamfinance Denmark ApS, Lergravsvej 53, 2300 Københavns S. CVR nummer 36965797.
LendOn.dk © 2018