FINANS
Få det bedste lån på mobilen?
Du kan låne med mobilen nemt og hurtigt hos LendOn. Herunder har vi samlet de 5 trin, du skal gennem, når du optager et lån med mobilen hos os.
1. BESTEM LÅNEBELØBET
Du skal beslutte, hvor stort et beløb du har behov for at låne. Hvis din låneansøgning godkendes, er det dette beløb, der overføres til din konto. Vi trækker ingen gebyrer eller afgifter fra, når du foretager et mobillån hos os.
2. GIV OS DINE OPLYSNINGER
For at kunne behandle din låneansøgning, skal vi bruge nogle få oplysninger fra dig. Det gælder f.eks. CPR-nummer, e-mail adresse, mobilnummer, bankoplysninger og dine månedlige lønudbetalinger. Du kan derfor med fordel have disse oplysninger klar, når du skal foretage låneansøgningen.
3. BEKRÆFT MED NEMID
Når du har indtastet dine oplysninger, skal du bekræfte ansøgningen af mobillånet med dit NemID. På den måde kan vi indhente de sidste oplysninger, så vi kan kreditvurdere dig. Du skal bare anvende det samme NemID, som du plejer at bruge til E-boks eller netbank.
4. VÆLG BETALINGSKORT
Du skal vælge dit betalingskort i forbindelse med mobillånet, så du kan sikre dig, at du ikke glemmer at betale renter på dit lån. På den måde undgår du dyre rykkere og har konstant overblik over dit mobillån. Derudover foretages betalingerne automatisk, så du slipper for besværet ved at skulle betale manuelt hver måned.
5. AFVENT SVAR
Du har nu fuldført din ansøgning til et lån med mobilen, og du vil om kort tid få at vide, om du er blevet godkendt.
BLEV DU GODKENDT?
Hvis du er blevet godkendt til et lån, vil dit pengene inden for kort tid blive indsat på din konto.
BLEV DU IKKE GODKENDT TIL ET LÅN
Hvis du ikke er blevet godkendt til et lån på mobilen betyder det, at vi desværre ikke kan tilbyde dig et lån på nuværende tidspunkt.
Det kan der være flere årsager til. Hvis du eksempelvis er registreret i RKI, så kan vi ikke låne penge til dig.
Det kan også være andre forhold i din låneansøgning, som gør, at vi ikke har anset dig som kreditværdig til det lånebeløb, som du har valgt.
VIL DU VIDE MERE OM VORES LÅN?
Sidder du tilbage med ubesvarede spørgsmål til vores lånetilbud?
Er du ikke helt sikker på, om LendOn er den rigtige løsning for dig?
Så kan du med fordel besøge vores ‘Spørgsmål og Svar’-sektion, hvor vi har samlet svar på de spørgsmål, vi oftest bliver stillet. Skulle dit spørgsmål ikke høre herunder, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice, der sidder klar til en uforpligtende snak om din situation.
KUNDESERVICE
Telefon: 44 22 46 64
E-mail: info@lendon.dk
Mandag – Torsdag: 8:00 – 18.00
Fredag: 8:00 – 16.00