AFDRAGSLÅN

KLIK PÅ SPØRGSMÅLENE NEDENFOR FOR AT SE SVARET

Hvordan ansøger jeg om et lån?
På vores forside vælger du “Afdragslån” samt det ønskede lånebeløb og den ønskede, månedlige ydelse. Dernæst trykker du på ansøgningsknappen. Herefter udfylder du registreringsformularen, og vi vil efterfølgende foretage en kreditvurdering. Hvis lånet godkendes, skal du underskrive låneaftalen med din digitale NemID-signatur. Pengene vil blive udbetalt derefter.

Er du allerede kunde, kan du ansøge direkte via. din kundeprofil, som du logger ind ved, at benytte din e-mail samt dit password, muligheden for dette finder du under ‘Mine Lån’.
Hvor meget kan jeg låne?
Når du ansøger om et afdragslån, fortæller vi dig med det samme, hvor meget du kan låne. Det maksimale lånebeløb kan dog aldrig overstige 20.000 kr.
Hvornår har jeg pengene på min bankkonto?
Du vil modtage pengene inden for få minutter, lige meget hvilken bank du bruger eller hvornår du søger. Vi overfører 24/7, hele året rundt.
Hvor hurtigt bliver jeg godkendt?
Du får svar på din ansøgning indenfor 10 min. Der kan dog i nogen tilfælde gå op til 24 timer, såfremt vi mangler nogen oplysninger fra dig.
Hvilke betingelser skal jeg opfylde for at låne?
  • Du er mindst 21 år gammel
  • Du står ikke registreret hos Experian (RKI) eller Debitor Registret
  • Du har et dansk CPR-nummer
  • Du har en dansk folkeregisteradresse
  • Du har hverken navne- eller adressebeskyttelse
  • Du har NemID
  • Du har en aktiv e-mailadresse
  • Du har et dansk telefonnummer
  • Du har en dansk bankkonto
  • Du skal have et gyldigt betalingskort (MasterCard, VISA eller Visa-Dankort)
Derudover vil LendOn.dk foretage en individuel kreditvurdering af din ansøgning.
Hvor lang tid kan jeg låne?
Denne låne aftale er med fast løbetid i mellem 4 og 24 måneder. Den ønskede løbetid og størrelse på dit lån afgør du ved at vælge hvad du kan kan betale til din månedlig ydelse. Du kan altid kontakte kundeservice og anmode om indfrielsesbeløbet pr. d.d. Du kan også se dette på din kundeprofil under kategori ”historie” ved at trykke på det lån det omhandler.
Hvor meget skal jeg betale om måneden?
Du bestemmer selv din månedlige ydelse på dit afdragslån i forbindelse med optagelse af dit lån. Får du luft i din økonomi kan du altid betale yderligere af på dit lån ved at logge ind på din kundeprofil og fortage en ekstra betaling. Vi modtager din betaling med det samme. Ved foretagelse af ekstra betalinger nedjusterer du også dine fremtidige månedlige ydelser.
Hvad koster det at låne?
Vi har ingen skjulte omkostninger på vores lån. Du kan benytte låneberegneren på vores forside eller logge ind på din kundeprofil for at finde prisen i kroner og øre på dit lån.
Hvordan betaler jeg mit lån?
På vores “Afdragslån” trækkes den månedlig ydelse automatisk d. 1. hver måned på det betalingskort, som du vælger, når du ansøger. Du kan benytte VISA, Mastercard og Visa-Dankort. Du har altid mulighed for at ændre dette på din profilside under ‘Mine Lån’ og ‘Betalingsform’. mastercard mastercard Hvis du ønsker at afbetale på dit lån, kan du til enhver tid lave en ekstra overførsel via. din kundeprofil under ‘Mine Lån’.
Hvad gør jeg hvis jeg ikke kan betale min månedlig ydelse?
Hvis du skulle havne i den uheldige situation, at du ikke kan betale den månedlig ydelse kan du anmode om en henstand. Dog kan man kun anmode om en henstand hver anden gang efter en betalt månedlig ydelse. Perioden for en henstand er gældende til den 1 hver måned. 44 22 46 64 info@lendon.dk lendon.dk Chat
Hvornår modtager LendOn.dk min betaling?
Vi modtager din kortbetaling samt ”øjeblikkelig straksoverførsel” via. din kundeprofil med det samme. Du vil altid modtage en SMS omkring modtagelse af din betaling til dit lån.
Får jeg et skattefradrag for mit lån?
Langt de fleste personer får ca. 33 kr. fradrag i skat, for hver 100 kr. de betaler i renter. Pengene udbetales i April fra SKAT i forbindelse med, at du får penge tilbage fra SKAT. Har du spørgsmål vedrørende dette, kan du kontakte SKAT på tlf.: 72 22 28 28 eller på www.skat.dk
Hvad gør jeg hvis jeg har glemt mine loginoplysninger?
Har du glemt dit password, kan du altid bestille et nyt ved at trykke på linket ”Glemt dit password?” under “LOG IN” eller ved at trykke her. Der fra kan du bestille et nyt, midlertidigt kodeord, som vil blive sendt til dig på SMS. Husk, at det midlertidige kodeord skal benyttes inden for 15 min. efter, at det er bestilt. Du kan altid bestille et kodeord på et senere tidspunkt, hvis det er nødvendigt.
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke kan finde svar på mit spørgsmål?
Du har altid mulighed for at kontakte vores kundeservice, inden for vores åbningstid, som er mandag-torsdag 08:00-18 og fredag 08:00-16:00.

Kontakter du os uden for åbningstid på Facebook, e-mail eller chat, vender vi tilbage til dig næste hverdag. 44 22 46 64 info@lendon.dk lendon.dk Chat
Min identitet er blevet misbrugt, hvad gør jeg?
Såfremt nogen har optaget et lån i dit navn hos LendOn.dk og/eller med dit NemID, skal du anmelde det til politiet. LendOn.dk og politiet samarbejder herefter for at opklare sagen. Vær opmærksom på, at du stadig hæfter for lånet.

Besvarede det dit spørgsmål?

BESVAREDE OVENSTÅENDE IKKE DIT SPØRGSMÅL, KAN DU KONTAKTE OS HER