AFDRAGSLÅN

KLIK PÅ SPØRGSMÅLENE NEDENFOR FOR AT SE SVARET

Kan jeg forhøje beløbet på mit eksisterende afdragslån?
Det er ikke muligt at forhøje beløbet på dit eksisterende Afdragslån. Når du har tilbagebetalt hele dit lån, har du desværre ikke mulighed for at ansøge om et nyt, men kan ansøge om en Kredit istedet.
Hvor kan jeg se, hvad jeg skylder?
Er du i tvivl om din restgæld, skal du ringe til Kundeservice.
Hvilke betingelser skal jeg opfylde for at låne?
Du kan ikke længere ansøge om et Afdragslån hos LendOn. I stedet kan du ansøge om en Kredit.
Hvor meget skal jeg betale om måneden?
Da du ansøgte om et Afdragslån, bestemte du samtidig det beløb, du ønsker at afdrage med hvert måned. Du kan altid logge ind på din kundeprofil på Lendon.dk og afdrage yderligere på lånet. Vi nedjusterer automatisk dine faste månedlige betalinger herefter.
Hvordan betaler jeg mit lån?
Den første i måned trækker vi automatisk renterne og dit fast månedlige afdrag fra dit betalingskort.
Hvad gør jeg hvis jeg ikke kan betale min månedlig ydelse?
Hvis du ikke kan betale din månedlige ydelse kan du anmode om en henstand. Perioden for en henstand er gældende til den 1. i hver måned.
Hvordan logger jeg ind og ser mine låneoplysninger?
Du skal bruge dit NemID for at logge ind på din kundeprofil på Lendon.dk.
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke kan finde svar på mit spørgsmål?
Hvis du ikke kan finde svar på dine spørgsmål på Lendon.dk, kan du kontakte Kundeservice telefonisk eller via vores online chat mandag-torsdag 08:00-18:00 og fredag 08:00-16:00.

Du er også velkommen til at sende os en mail på info@lendon.dk.

Jeg vil gerne indfri mit Afdragslån, hvad gør jeg?
Du kan til hver en tid indfri din gæld. Ønsker du at indfri, skal du ringe til Kundeservice.

Besvarede det dit spørgsmål?

BESVAREDE OVENSTÅENDE IKKE DIT SPØRGSMÅL, KAN DU KONTAKTE OS HER